Hvordan Å Bruke Standard Chartret Online Handel
516 Standard Chartered Market Cap i mai 2016 26,3 milliarder Industri Major Banks grunnlagt 1969 Land Storbritannia Konsernsjef Peter Sands Nettsted sc Ansatte 90 940 Salg 20,55 B Hovedkontor LondonStandard Chartered Plc opererer som et internasjonalt bank - og finansserviceselskap i Storbritannia. Det gir personlige og forretningsbanketjenester som lån og boliglån, forsikring og investering. Selskapet driver sin virksomhet gjennom to segmenter: Forbrukerbank og engrosbank. Forbrukerbanken segmentet tilbyr løsninger og tjenester via flere kanaler, inkludert grener, call centers og online og mobile applikasjoner. Dette segmentet gir forbrukerbankprodukter og - tjenester, inkludert sparekasser og kontoer, lån, boliglån, kredittkort, investeringsrådgivning, valutahandel, valutainnskudd, verdipapirfond og ansattebank, samt livs-, sparing og pensjonsplanlegging, helse og medisin , hjem, motor og reiseforsikringstjenester. Wholesale Banking segmentet tilbyr et bredt spekter av finansierings - og investeringsløsninger til bedrifts - og institusjonelle kunder. Dette segmentet tilbyr transaksjonsbank, inkludert kontanthåndtering, finansfinansiering og verdipapirtjenester, finansielle markedsløsninger for å møte risikostyring, finansiering og investeringer, behov for bedriftsfinansieringstjenester, for eksempel bedriftsrådgivning og finans, prosjekt - og eksportfinansiering, strukturert handelsfinansiering og finansiering og strukturert finansløsninger og hovedfinansielle løsninger. Standard Chartered ble grunnlagt 18. november 1969 og har hovedkontor i London, Storbritannia. Mer mer om Standard CharteredProduct tilbakekallinger Produktreklamer blir gjort av forhandlere om produkter som har problemer som kan påvirke forbrukerens sikkerhet. Produktet skal ikke brukes og skal returneres til forhandleren. Handlere som ønsker å vise sine tilbakemeldinger på denne siden, bør sende dem til publicationstsi. org. uk. De siste RAPEX-varslene er tilgjengelige på Europa-nettstedet. Tilbakekalling av kjøretøy finnes på Hjemmesiden for fører - og kjøretøystandarder. Følg oss på twitter ctsiuk Bilforhandlere blir oppfordret til å få oppdatert loven om å selge brukte biler, mer enn nå enn t. cowcQpEb6MC7 2017 Chartered Trading Standards Institute. Alle rettigheter reservert. Hvem vi er Vår strategi Forretningsmodell Finansielle høydepunkter Våre resultater i år Case studies Støtter våre kunders renminbi (RMB) behov. Som en del av vårt engasjement for å tilfredsstille våre kunders behov for detaljhandel, investering og forretningsbank, tilbyr vi en bred rekkevidde av RMB-løsninger. Quot Som et ledd i vårt engasjement for å møte kundenes behov for detaljhandel, investeringer og forretningsbanker, tilbyr vi et bredt spekter av RMB-løsninger, inkludert RMB-pålydende innskudd, verdipapirfond, strukturerte produkter og forsikring og obligasjoner for vår detaljhandel og høye netto verdikunder. Standard Chartered Hong Kong er blant de første bankene som tilbyr RMB45deminert kontoer til ikke-45HK-innbyggere, noe som gjør det lettere for dem å få tilgang til RMB-kontiene i Kina. Innen 10 måneder av innenlandske banker blir kvalifisert til å tilby RMB45relaterte tjenester i Taiwan, innhente Standard Chartered innskudd på over RMB138 milliarder fra lokale kunder som ønsker å fordele eiendeler i RMB. I april 2013 lanserte Standard Chartered China direkte cross45border RMB-overføring for taiwanske innbyggere, slik at de kunne åpne spesialregnskap for RMB-overføringer fra Taiwan. Vi tilbyr også landbaserte og offshore RMB løsninger til små og mellomstore bedrifter, for eksempel handel oppgjør og fakturering. I tredje kvartal 2013 annonserte en People Bank of China sub45branch en ny policy som tillater RMB cross45border utlån og lån mellom taiwanske selskaper og de som er registrert i Kunshan, Kina. Som et resultat av denne avgjørelsen kunne vi gi våre taiwanske SMB-klienter en cross-linker RMB-låneoverføringskapasitet for å hjelpe dem med å levere sine forretningsmessige ambisjoner. Digitalisering av bank Digitalisering av banker Vi digitaliserer vår virksomhet for å forbedre hvordan vi betjener våre kunder og kunder, og for å gjøre vår virksomhet mer effektiv. quot Vi digitaliserer vår virksomhet for å forbedre hvordan vi betjener våre kunder og kunder, og for å gjøre vår virksomhet mer effektiv . Vi integrerer våre IT-systemer og forenkler og automatiserer våre prosesser for å øke produktiviteten, sikre et robust kontrollmiljø og frigjøre våre frontline-ansatte. Dette gjør at de kan bruke mer tid med våre kunder og kunder. For flere år siden, med lanseringen av vår prisbelønte mobilbankapp, Breeze, reagerte vi på et skifte i forbrukeradferd, slik at våre kunder og kunder kunne bankere hvor og når de ønsket. Vi har laget uttrykket Digital Main Bank for å fange vår ambisjon og har gjort stadig fremgang hvert år. Siden da har vi fokusert på å forbedre og bringe konsistens til alle deler av vår virksomhet. Våre Express Banking Centers (EBC) hjelper kundene og kundene med en komplett pakke med automatiserte og digitaliserte prosesser, og trenede ambassadører er til stede for å hjelpe dem raskt og effektivt. Digitalisering har også gjort det mulig for oss å forenkle søknad og dokumentasjonsprosesser, noe som gjør det lettere og raskere for nye kunder å åpne en konto hos oss. Vårt digitale utdanningsprogram gir bemanning til å hjelpe kunder og kunder med introduksjonen eller overgangen til digital banking. Programmet trener personale om hvordan man skal gå klienter og kunder gjennom sin første digitale transaksjon sømløst og trygt. Bekymring rundt sikkerhet er ofte en barriere for digital banking. Vi forstår denne bekymringen og opprettholder de høyeste nivåene av sikkerhet og beskyttelse er vår prioritet. Vi tilbyr vanlige SMS - og e-postvarsler, automatiske logger, avansert tofaktorautentisering og 128-bits sikker sokkelag for å sikre en sikker og sikker opplevelse. Vi har sett et betydelig skifte til digital i form av kundebruk, antall transaksjoner og produkter som søkes om via digitale kanaler. Tilbakemeldingen fra våre kunder og kunder forblir veldig positiv, og vår nettbaserte nettopremierpoeng for digitale kanaler overgår alle andre kanaler. I 2013 ble vi for tredje år på rad anerkjent som Worlds Best Consumer Internet Bank (Global Finance). Internasjonalt nettverk, lokalskala Internasjonalt nettverk, lokalskala kvote En sterk rekord for å stå hos våre kunder og gjøre det rette har etablert oss som en pålitelig partner for å støtte våre kunders vekstambisjoner når de utvider seg til nye markeder. Med mer enn 150 år Vi har erfaring med å drive investeringer, handel og etablering av rikdom på tvers av vårt fotavtrykk. Vi gir våre kunder et uovertruffen internasjonalt nettverk over Asia, Afrika og Midtøsten, kombinert med kompetanse for å støtte kundenes cross45border og in45country behov. Vår sterke rekord for å stå hos våre kunder og gjøre det riktige, har etablert oss som en pålitelig partner for å støtte våre kunders vekstambisjoner når de utvider seg til nye markeder. I Asia har vi jobbet med den britiske regjeringen, Myanmar Finansdepartementet og Central Bank of Myanmar for å etablere en UK45Myanmar Financial Services Taskforce. Taskforcen vil støtte utviklingen av finanssektoren i landet. I begynnelsen av 2013 åpnet vi vårt representasjonskontor i Yangon, som gjenspeiler Myanmares reintegrasjon i verdensøkonomien. Vi er nå den eneste store internasjonale banken med tilstedeværelse i alle de 10 landene i Sørøst-Asia (ASEAN). Myanmar påtar seg ASEANs rolle i 2014, og vårt sterke partnerskap med regjeringene i Storbritannia og Myanmar, sammen med vår tilstedeværelse over ASEAN, gjør det mulig for konsernet å spille en nøkkelrolle i landets økonomiske integrasjon med den bredere regionen. Siden vår rehabilitering i Myanmar har vi stadig bygget en bred base av kunder over ulike sektorer, ettersom kundene søker en pålitelig global bankpartner med lokal tilstedeværelse for å støtte sine investeringer. Vi utvider også vår støtte til våre eksisterende kunder som ønsker å gjøre forretninger i landet. I november 2013 utvidet vi finansieringen til Navigat Group, Indonesias ledende kraftverksoperatør, som bidrar til å utvide kraftproduksjonskapasiteten i Myanmar gjennom bygging og drift av effektive kraftverk. I Midtøsten var vi den første internasjonale banken for å etablere en full avdeling i Irak med åpningen av vårt Bagdad-kontor i november. Vi har operert i Irak gjennom et representasjonskontor siden 2006, og vår voksende lokale tilstedeværelse gjenspeiler sterk etterspørsel etter våre tjenester fra kunder innen kraft, olje, telekommunikasjon og infrastruktur. Konsernet åpner ytterligere grener i Erbil og Basra i 2014. I Afrika åpnet vi vårt representasjonskontor i Angola i 2010. I januar 2014 oppgraderte vi vår tilstedeværelse til et landbasert datterselskap, den første store internasjonale banken med en landbasert nærvær i landet. Datterselskapet, med konsernet som majoritetsaksjonær, vil gjøre det mulig for oss å tilby både landbasert og offshore-finansiering for å støtte kundens voksende behov. Renminbi (RMB) internasjonalisering Renminbi (RMB) internasjonalisering quotStandard Chartereds omfattende kapasiteter, dyp markedskunnskap og cross45border styrker gjør det mulig for klienter å dra full nytte av mulighetene presentert av RMB. Quot 2013 satte et nytt høydepunkt for internasjonalisering av RMB, drevet av Chinas voksende handel og investering bånd over hele verden. RMB var den 10. mest brukte betalingsvalutaen globalt i henhold til SWIFT-data, og bestod av euro som den nest mest brukte handelsfinansieringsvalutaen. Standard Chartered Renminbi Globalization Index registrerte sin raskeste vekst i 16 måneder i november 2013. Standard Chartereds omfattende kapasiteter, dyp markedskunnskap og cross45border styrker gjør det mulig for kundene å dra full nytte av mulighetene presentert av RMB. For bedre å fange nye muligheter fra internasjonaliseringen av RMB og støtte den raskt voksende etterspørselen etter Group RMB-virksomheten, opprettet Standard Chartered et RMB Solutions-team for å levere skreddersydde klientløsninger, og etablerte Global RMB-handelslaget, bestående av handelsmenn på tvers av nøkkelen markeder i Singapore, Shanghai, Hong Kong, Taiwan, London og New York, for å tilby sømløs og konsistent klientdekning døgnet rundt. I mai 2013 fullførte Standard Chartered Hong Kong den første noensinne CNH HIBOR-renteswaps-transaksjonen med en Hong Kong45basert bedriftsklient. Kort etter at People's Bank of China forenklet cross45border utlån denominert i RMB, gjennomførte vi en cross45border finansieringsavtale som gjorde det mulig for en global produksjonsklient å bruke overskudd av RMB-midler på fastlandet for å støtte sine offshore RMB-behov. Den jevnveksten av RMB-likviditetsbassengene og tilgjengeligheten av clearingtjenester i globale finansielle knutepunkter, inkludert Hong Kong, Taiwan, Singapore og London, oppfordrer også selskaper til å vedta RMB som en av deres arbeidskapital valutaer. Konsernet spiller en ledende rolle i å støtte London som et RMB-knutepunkt med sitt partnerskap med Agricultural Bank of China for å tilby London45baserte RMB-clearingtjenester. I Singapore var konsernet den første som utstedte en RMB 1 milliard obligasjon som var lokalt notert, ryddet og avgjort på Singapore Exchange. For å øke RMB45deminerte handelsstrømmer, lanserte konsernet også et første finansieringspartnerskap med International Finance Corporation. Programmet forventes å generere om lag 36 milliarder RMB i inkrementell handel ved å levere rimelig kreditt for å støtte eksport fra fremvoksende markeder over Asia, Afrika og Midtøsten til Kina. Vi lukkede året som den ledende utenlandske banken i Kina for å levere RMB nostro clearingtjenester til oversjøiske finansinstitusjoner for cross45border RMB-transaksjoner, og rangerte andre på Dim Sum Bond Issuance League tabellen (Bloomberg). Våre sosiale og økonomiske konsekvenser i Afrika Vår sosiale og økonomiske effekt i Afrika Vi mener at banker, som samarbeider med regjeringer, regulatorer og lokalsamfunn, kan og skal bidra til å drive ekte sosial og økonomisk utvikling på markeder der vi jobber. Første gren i Afrika for 150 år siden, fortsetter vi å investere på lang sikt, og støtter folk og bedrifter som driver handel, investeringer og etableringen av rikdom på tvers av kontinentet. Vi tror at banker, som samarbeider med regjeringer, regulatorer og lokalsamfunn, kan og bør bidra til å drive ekte sosial og økonomisk utvikling i de markedene vi jobber med. I 2013 bestilte vi en uavhengig studie for å måle rollen som Standard Chartered, og bankere i bredere grad, for å skape handel, vekst og jobber over hele Afrika, ndash en av verdens raskest voksende regioner og for å finne ut hva vi kan gjøre bedre. Ved å måle rippleeffekter gjennom økonomien viser studien at vår virksomhet og finansiering støtter 1,2 prosent av BNP og rundt 1,9 millioner arbeidsplasser, eller 0,6 prosent av den totale arbeidsstyrken, i 13 av de 15 markedene vi opererer i Sub45Saharan Africa. Studien fremhever også hvordan vi bidrar til å fjerne hindringer for vekst og jobbsetting, ved å bruke vårt fotavtrykk som en internasjonal bank med fokus på Asia, Afrika og Midtøsten for å mobilisere offshore kapital for avgjørende infrastrukturinvesteringer, trene lokalt talent, introdusere innovasjon og hjelpe å utvikle lokale finansmarkeder. Studien bekrefter at små og mellomstore bedrifter (SMB) er sterke jobbbyggere. Vi vil investere mer tid i å se hvordan vi kan jobbe med våre store bedriftskunder for å støtte flere afrikanske små og mellomstore bedrifter gjennom forsyningskjeden. Vi vil også undersøke hvordan vi kan bidra til å skape større inter-linker mellom ulike økonomiske sektorer i Afrika, fra oppdrett til produksjon og distribusjon, for å øke virkningen på reell utvikling. Studien om Afrika, ledet av professor Ethan Kapstein, er vår fjerde og mest omfattende konsekvensstudie til dags dato, etter landspesifikke rapporter om Ghana, Indonesia og Bangladesh. Å feire 10 år med å se er å tro på å feire 10 år med å se er å tro på det i 2003, grunnla vi Seeing Believes (SiB) med et enkelt oppdrag: å hjelpe folk å se. 10 år senere har vi nådd mer enn 45 millioner mennesker. Quot I 2003 grunnla vi Seeing Believes (SiB) med et enkelt oppdrag: å hjelpe folk å se. 10 år senere har vi nådd mer enn 45 millioner mennesker. Omtrent 39 millioner mennesker over hele verden er blinde, og ytterligere 246 millioner mennesker er synshemmede. SiB har hjulpet med å takle dette problemet ved å tilby kvalitet eye45care for personer som har liten eller ingen tilgang til helsetjenester. SiB er satt opp som svar på en samtale fra våre ansatte for å hjelpe lokalsamfunn, og er et samarbeid mellom Standard Chartered, Det internasjonale organ for forebygging av blindhet og ledende øyeomsorgsorganisasjoner. Gjør en innvirkning Hittil har vi økt mer enn 3663 millioner, med konsernet som matcher alle bidrag dollar for dollar. Våre medarbeidere bidrar sterkt til programmet ved å donere, innsamle og frivillige sin tid på lokale øyeomsorgsprosjekter. Gjennom totalt 84 prosjekter i 25 land har SiB bidratt til å finansiere over 2,91 millioner kataraktoperasjoner og kirurgiske inngrep, beskyttet 3,9 millioner mennesker fra vitamin A-mangel og flodblindhet, distribuert 494.000 par briller og trent mer enn 100.000 samfunnshelsearbeidere. Vi er forpliktet til å øke 36100 millioner innen 2020, gjennom donasjoner og samsvarende av konsernet. I 2013 utvidet vi vår støtte for øyehelse ved å pantsette 3620 millioner til å støtte arbeidet med The Queen Elizabeth Diamond Jubilee Trust for å eliminere unødvendig blindhet. Standard Chartered Online Trading 2016: No 200K, Pay 10Trade (STI ETF Single Lot Investors : Feil skrudd opp av SCB Jeg har løsninger for deg, klikk her for å hoppe rett inn). Hvordan SCB Min. Com. Startet For de som ikke vet, lanserte SCB i 2011 sin eneste by ZERO min com online trading plattform. Dette var en tid hvor resten konkurrentene var pålagt en minimumskommisjon på 25. Som en liten investor var det en stor kostnadsbesparelse. For eksempel et handelsbeløp på 1000, uten min. Com betaler du bare 2,00 (0,2) mens andre meglerhus som CIMB-sikkerhet vil belaste deg et minimumsmeglingsgebyr på 25,00. Selv om megleravgiften bare er 2,75 (0,275). Den optimale handelsstørrelsen for det gjennomsnittlige meglerhuset er 9.000. Det betyr at hvis du skulle handle 9000 per handel, er utgiftene dine bortkastet null (min feebrokerage avgift). For de fleste private investorer er sjansen for at handelsbeløpet er under det, og derfor var SCB det eneste alternativet for å unngå å betale for mye megleravgift. Single Lot STI ETF DCA Investorer Dette skapte også muligheten for single size-størrelsen (290) STI ETF DCA-investorer for å minimere investeringskostnaden gjennom SCB. Det var uovertruffen selv for de billigste delleverandørplanleverandørene som POSB invest-saver 1 salgsavgift. Derfor ble investorer som hadde disiplinen oppfordret til å investere via SCB-plattformen. Nå med denne kommende revisjonen, vil vår investeringskostnad ikke være så lav som før. Hovedsakelig er det tre grupper investorer: investor som handler mer enn 5k per handel, under 5k og DCA STI ETF investorer. Jeg vil dekke dem en om gangen og hvordan påvirker de dem. Helt siden jeg begynte å investere, ble alle mine handler gjennomført via SCB, så denne revisjonen skal spise i investeringsavkastningen. Før det ville et tusen handelsbeløp koste meg bare 2 som representerer 0,2 av utgiftsforholdet. Etter endringen vil gebyret øke til 10 (1). Dette er 5x av det jeg betaler før Det blir verste hvis jeg balanserer porteføljen min (gjør det denne måneden), da det krever lite antall aksjer som skal kjøpes eller selges, slik at verdien av hver teller blir likevektet. Men likevel lar vi ikke forsømme at 1 handelsutgift fortsatt er ansett lav. SCB optimal handel størrelse: 10 min. com og 0,2 megleravgift Den optimale handelsstørrelsen for 10 minimumskommisjoner er 5.000 (min. Com. brokerage). Handelsbeløp under 5000 per handel vil resultere i spild av provisjon. Skriv inn teksten din her. Jeg har listet de ulike meglerhusene i Singapore, som du kan se SCB er fortsatt det billigste alternativet for små detaljhandlere der handelsbeløpet er mindre enn 5000. Ikke bare at SCB har også en av de laveste handelsavgiftene for transaksjon under 50 000, med noe unntak på disse kontanter på forhåndskontoer. Verdt å merke seg at nesten alle meglerhusene har en optimal handelsstørrelse på rundt 9 000 - 10 000. Interessant å finne: alle deres kampanjer slutter i juni 2016. Faktisk er det ett meglerhus som tilbyr null minimumskommisjon. DBS vickers, men det er en fangst: du må kvalifisere for deres DBS-treasury, som er minimumskvalifiserende sum er et AUM på 350 000 :) Eksisterende SCB-investorer: Hvordan påvirker minimumskommisjonen deg For investorer som har en handelsstørrelse på mer enn 5000 per handel . Alt forblir det samme for deg som din kommisjon er enten 10 hvis ikke mer. Men for investorer som meg selv som handelsstørrelse er mindre enn 5000. Din investeringskostnad vil øke drastisk avhengig av beløpet per handel. Jo lavere handelsstørrelse er, desto høyere vil utgiftskvoten din være som du nå må betale minst 10 gebyr per handel. Hva investorer hater om SCB Nå kan vi komme inn på SCBs side og noen av de bekymringene du måtte ha. Jeg vil begynne med den morsomme en først: SCB setter ned Noen forumers kommenterte SCB er i ferd med å lukke seg snart, og investorer vil miste all sin investering og penger. Begrunnelse for deres siste nedgang og dårlige forretningsresultater. Og lading av minimumsavgift på 10 er et tegn på økonomisk nød. Jeg føler meg dårlig for investorene som ble redd av sine kommentarer og flyttet som en hodeløs kylling. Før jeg fortsetter må man vite at samfunnet har mange anti-SCB-investorer. Som en av firemerene pekte på, uansett hva regjeringen eller den som befinner seg gjør noe de ikke liker. De ville gjemme seg og gjøre de verste mulige kommentarene du noensinne kan forestille deg. Vennligst ikke la dem komme inn i hodet ditt. Først av alt gjør de to store forutsetninger. For det første skal SCB gå konkurs, hvilket ikke er det. Og hvis det går bust, vil SCB ikke returnere investeringen og pengene tilbake, og du vil miste alt. Hvis SCB's onde plan er å løpe bort med pengene dine og investeringen, hvorfor er det de som ønsker å belaste deg et minimumsgebyr, det er ikke bedre å holde seg enn å gjøre ting som vil utløse tilbaketrekking eller overføring. De kan ikke være smart nok til å kjøre banken bra, men jeg tror ikke de er dumme nok til ikke å innse det. Hvordan ser jeg SCB er enkelt: SCB er avsluttet, kanskje Bankrupt løpe bort med investeringsmuligheten din usannsynlig. Konkurs løpe bort med investeringsbeløpet uten statlig inngrep Ikke engang eksternt tett. Bred FX-spredning - det har nevnt noen bloggere, SCB har et stort FX-spredning. Fra det jeg samlet inn, er spredningen for USD omtrent 1,5 og 2 for de resterende valutaene. Merk at kostbart spredning koster deg når du konverterer valutaen til og fra når du avslutter. Forvalterkonto - For andre meglerhus, blir dine kjøpte aksjer lagret på en CDP-konto. Men for SCB lagres aksjene dine i en nominteekonto. Mange anser dette som risikabelt. Hva mange ikke skjønner er at CDP er en lokal praksis fremfor en standard global praksis. Derfor er en bedre måte å tenke på vaktmester vs CDP-problem, ikke å spørre om SCB er mer risikofylt. Det er et feil spørsmål. Det rette spørsmålet er: er CDP sikrere enn SCB-depot og svaret er: ja, og det er ja fordi CDP støttes av SGX og indirekte av regjeringen. Utilstrekkelig service og stygg IE. Dette påvirker ikke meg, alt jeg trenger er å transaksere aksjer. Potensiell varetekt. Det er en mulighet for at SCB vil pålegge et forvaltningsgebyr i fremtiden. Ingen vet når og hvor mye. Men det vi vet er om det skulle skje vi kan alltid overføre våre SCB-varemerker til CDP til kostnaden for 10 per teller. Slik overfører du SCB-aksjer til CDP Jeg opprettet denne delen som jeg ser mange folk spør om hvordan du overfører aksjer fra SCB til CDP. Nedenfor er det jeg samlet: Gjør at du har en CDP-konto Besøk en SCB-avdeling Fortell personellet du vil overføre SCB-aksjene til CDP Konkurransetid er ca. 2-6 uker Overføringspris 10,70 per teller (det pleide å være per lot ). 3 løsninger for enkeltpartiet STI ETF investorer som bruker Dollar Cost Averaging Feeling skrudd opp av SCB Sannsynligvis er du, men ikke bekymre deg. Jeg har tre løsninger for deg. Men før jeg hopper rett inn, er det som skjedde nå. Inntil 1. august 2016, ville din provisjonskostnad for en enkelt STI ETF (290) bare koste deg 0,02 (). Men nå, med 10 min kom din utgiftskvoten til 3,5, og det er et hopp på xyz. Fortsett med SCB for din månedlige DCA er ikke et variabelt alternativ lenger, da kostnaden er for høyt. Her er de tre løsningene: Løsning 1. Øk innskuddsinvesteringen til 200 000 (info). Ved å bli deres prioriterte bankkund er du ekskludert for minimumskommisjonen. Løsning 2: Istedenfor å gjøre månedlig DCA. Endre det til kvartalsvis i stedet, gjør det til 1.000 investeringer per kvartal. Dette vil redusere utgiftskvoten til 1 (101k). Løsning 3: Bytt til POSB Invest Saver, du kan enten forbli dine eksisterende aksjer i SCB eller overføre den til CDP (hvis du ikke er komfortabel). Salgsgebyret er 1, samme som løsning 2. Men hvis du factoring i salgspris, er POSB faktisk billigere fordi det ikke er noen innløsningskostnad. Jeg vil fortsatt fortsette å bruke SCB som min primære handelsplattform. Kostnaden er høyere uten tvil, men det er fortsatt det billigste alternativet ute på markedet. Hvis det oppstår urimelige kostnader, kan jeg alltid overføre min andel til CDP. Avhengig av din handelsstørrelse, for meg vil kostnadsbesparelsen, selv etter fakturering av 10,70 overføringsgebyr for hver teller, fortsatt være billigere enn minimumskommisjonen på 25,00 belastet av andre meglerhus. Hit svar og gi meg beskjed om hva du synes.
Comments
Post a Comment