Siriusxm Ansatteaksjeopsjoner
Forretningsradio John Barkett er direktør for politiske saker for Willis Towers Watson Exchange Solutions. Han har tidligere jobbet for å utvide helse, nationensquos største private Medicare utveksling, athenahealth, inc. og Medica Healthcare Plans, Inc. Fra 2009-2011 jobbet John med utarbeidelse, gjennomføring og gjennomføring av pasientvern og rimelig omsorgslov, som medarbeider i kongressen og i avdeling for helse og menneskelige tjenester. John er visepresident for Wharton Health Care Management Alumni Association. Han er basert i Washington, DC. David er Xinmei Zhang og Yongge Dai Professor på Wharton, og han utviklet skolens første kurs på digital markedsføring og e-handel. David er en forhandler og forbruker Internett-ekspert og boken hans plassering er (fortsatt) alt: Den virkelige verdens overraskende innflytelse på hvordan vi søker, handler og selger i den virtuelle forklarer hvordan og hvorfor hvor vi bor og arbeider former vår oppførsel på nett. David er også en engel investor i flere forbruker Internett oppstart. Han tok doktorgrad fra Stanford og er statsborger i New Zealand. Twitter: davidbnz Eric Bradlow er meddirektør for Wharton Customer Analytics Initiative. Professor Bradlow bruker høydrevne statistiske modeller for å løse problemer på alt fra søkemotorer til produktsortiment. Spesifikt inkluderer hans forskningsinteresser statistikk, markedsundersøkelser, markedsføringsledelse og dataanalyse, samt materiale relatert til kundeanalyse. Eric ble nylig kåret til en stipendiat fra American Statistical Association og American Educational Research Association. Sam Brasch begynte i New Leaf i 2015 som en ventureselskap, og fokuserer på informasjonskonvergensinvesteringer. Sam var tidligere administrerende direktør hos Kaiser Permanente Ventures hvor han fokuserte på investeringer i helsevesenet IT, helsetjenester og medisinsk teknologi selskaper. Før han ble med i Kaiser i 2011, var Sam en Executive-in-Residence og Vice President med Frazier Healthcare. Sam har en B. A. i offentlig politikk fra Stanford University og en MBA i Health Care Management fra Wharton School, University of Pennsylvania. Siden han ble uteksaminert fra Wharton School i 1995, har Pauline Brown fordykket seg i luksusmerkene - som en strategisk rådgiver, investor, operatør og fremfor alt en shopper. Senest tjente hun som formann i Nord-Amerika til verdens største luksusvarefirma, LVMH Moeumlt Hennessy Louis Vuitton, der hun ga regionalt lederskap for 70 merker i 5 sektorer, inkludert moteforsterker, klokkeramper, parfymer , vinforsterker og selektiv detaljhandel. Før han ble med i LVMH, var Pauline administrerende direktør i private equity firmaet The Carlyle Group, hvor hun spesialiserte seg på investeringer i globale forbruker - og detaljhandelssektorer. Tidligere i sin karriere hadde Pauline ledende roller i ledende kosmetikkfirmaer, blant annet Avon og Estee Lauder. Hun begynte sin karriere som ledelseskonsulent hos Bain amp Co. I tillegg til hosting SiriusXMrsquos ldquoTrendsettersquot, er Pauline for tiden en seniorlærer ved Harvard Business School, hvor hun lærer et kurs for studenter, kalt ldquoThe Business of Esthetics, rdquo og she Skriver en bok om estetisk intelligens. Hun sitter på styrene i Aspen Institutersquos Henry Crown Fellowship Program, Parsons School of Design, Pioneer Worksenter for kunst og innovasjon og Donna Karanrsquos Urban Zen Foundation. Pauline fikk en M. B.A. fra Wharton School og en B. A. fra Dartmouth College, og er medlem av alumni styrene i begge skolene. Lise Buyer er grunnlegger og administrerende partner av Class V-gruppen, en organisasjon som gir strategisk og logistisk veiledning til selskaper som vurderer eller er i ferd med et første offentlig tilbud. Kjøperen grunnla Class V-gruppen for å utnytte sitt unike perspektiv på aksjemarkedene som er oppnådd av å ha førstehånds erfaring som institusjonell investor, investeringsbanker, venturekapitalist, styremedlem og internt strategisk strateg og prosjektleder. Tidligere var kjøperen direktør for bedriftsoptimering for google hvor hun var en av sjefsarkitekter av companyrsquos innovative IPO, og som følge heraf mottok en mottaker av en Google Foundersrsquo-pris, den høyeste ansattes anerkjennelse, gitt ldquoto de som har gjort ekstraordinære entreprenørskaps bidrag til selskapet. Post Googlersquos IPO, etablerte hun firmrsquos investor relations avdeling og ble deretter tildelt med ldquoBest Investor Relations for en IPOrdquo betegnelse i en bransjemagasin meningsmåling av 3000 institusjonelle investorer. Peter Cappelli er professor i ledelse på Wharton School og direktør for Whartonrsquos senter for menneskelige ressurser. Han er også en forskningsassistent ved National Bureau of Economic Research, tjent som seniorrådgiver for Kongeriket Bahrain for sysselsettingspolitikk fra 2003-2005, og siden 2007 har vært en Distinguished Scholar fra Manpower Ministry for Singapore. Han ble nylig navngitt av HR Magazine som en av de 5 mest innflytelsesrike tenkene i ledelsen, og ble valgt som stipendiat ved National Academy of Human Resources. Hans siste bok er Will College Pay Off Dr. Sam Chandan er grunnlegger av Chandan Economics, en ledende kommersiell eiendomsdata og forskningsfirma, Laurence og Susan Hirsch Adjunct Associate Professor of Real Estate ved Wharton School of University of Pennsylvania, og Partner og globalt strategisk leder i Capri Capital Partners, en Chicago-basert investeringsgruppe med 4 milliarder kroner i eiendeler under ledelse over USA, Afrika, Midtøsten og Asia. Dr. Chandan er Economist Larueate av Real Estate Lenders Association, samt en opinion columnist for New York Observer og GlobeSt. Han er redaktør for eiendomsfinansiering, publisert av PEI, og forfatter av mer enn et dusin artikler i peer-reviewed practitioner journals. Multi Housing News Magazine har kalt ham en av de kommersielle eiendommene industryrsquos mest innflytelsesrike mennesker. Doug Collom var en bedriftspartner i over 20 år på Wilson Sonsini Goodrich Amp Rosati, et fremtredende teknologilov firma basert i Silicon Valley. I sin praksis representerte Doug selskaper som spenner fra tidlig oppstart til viktige offentlige selskaper. Doug er en adjungerende professor i ledelse og co-lærer et kurs på Venture Capital og oppstart på Wharton San Francisco og på Whartonrsquos hoved campus i Philadelphia. Doug fikk sin JD fra UCLA School of Law og sin BA fra Stanford University. Rob Coneybeer er en grunnlegger og administrerende direktør hos Shasta Ventures, et ledende venturekapitalfirma med fokus på å investere i tidligstadier. I løpet av hans 19 år i Silicon Valley har han investert i over 50 oppstart, inkludert hjemmevirksomhet pioner Nest Labs. Rob er en hyppig gjestelærer på Wharton School i markedsføring og oppstart forretningsstrategi, hvor han også tjente en MBA og serverer på Entrepreneurship Advisory Board. Han blogger regelmessig på 280.vc. Markedsførings Professor Peter Faderrsquos kompetanse senterer analysen av atferdsmessige data for å forstå kundekjøpsaktiviteter, og å hjelpe bedrifter med å lage forretningsstrategier for å utnytte disse mønstrene. Disse innsiktene er fanget i sin siste bok, Customer Centricity: Fokus på de riktige kundene for strategisk fordel. Sammen med Eric Bradlow, fungerer han som meddirektør for Wharton Customer Analytics Initiative. Alan F. Feldman er administrerende direktør for Resource Real Estate, et firma som styrer over 2 milliarder av direkte eiendomsinvesteringer, kommersielle eiendomslån og en global verdipapirvirksomhet. Alan har over 25 års erfaring med eiendomsinvesteringer, blant annet lederrollene hos Lazard, Freres amp Co. og Pennsylvania Real Estate Investment Trust. Han er medlem av Counselors of Real Estate (CRE), Urban Land Institute (ULI) og International Council of Shopping Centers (ICSC). Foreløpig er han et tilleggsfaglig medlem på The Wharton School og lærer eiendomsutvikling. Alan fikk sin MBA fra Wharton og har også en BS og MS i kjemisk ingeniørfag fra Tufts University. Loren Feldman er seniorredaktør ved Forbes, ansvarlig for entreprenørdekning i print og online. Før det var han småbedriftsredaktør av The New York Times, der han opprettet You39re Boss Small Business-bloggen. Han har også vært redaktør av nettsidene på både Inc. og FastCompany. Før han gikk på digital, var han en toppredaktør og forfatter for trykte magasiner som Inc. Philadelphia, Manhattan, inc. Den amerikanske advokaten, penger og George. Han har også skrevet freelance artikler for GQ, The New York Times magazine og The New York Times Sunday Business-delen. Hans skriving og redigering har blitt nominert flere ganger for National Magazine-utmerkelser, og vinner en gang på Philadelphia-magasinet som en del av et forfatterskap. Og han har snakket og moderert diskusjoner på mange konferanser og seminarer om entreprenørskap. På Twitter, han er lfeldman. Professor Stew Friedman er direktør for Whartonrsquos WorkLife Integration Project. som han grunnla i 1991. En prisvinnende lærer og bestselgende forfatter av Total lederskap: Vær en bedre leder, ha et rikere liv. Stew serverer på en rekke styre og har gitt råd til et bredt spekter av selskaper og offentlige organisasjoner, blant annet USAs arbeids - og delstatsdepartementer, De forente nasjoner og to hvite husforvaltninger. Han er to ganger blitt utvalgt av Thinkers50 som en av ldquoworldrsquos top 50 business thinkersrdquo og ble nylig anerkjent av Families and Work Institute med Work Institute med Work Life Legacy Award. Eric Furda, 1987 fra University of Pennsylvania, ble utnevnt til Dean of Admissions ved hans alma mater den 1. juli 2008. Tidligere var han leder for alumni relasjoner og administrerende direktør for grunnutdanning på Columbia University. Over sin karriere har Furda tjent på mange komiteer for Ivy League og har tjent i styret for Common Application, som for tiden som styremedlem. Furda er en hyppig blogger for The Huffington Post og gir høyskole råd på sin blogg side217.org og på Twitter deanfurda. Dean Furda begynte sin karriere i opptak på Penn, som regional direktør fra 1987 til 1991. Han har en BA i internasjonale relasjoner fra Penn, og en MA i utdanningspolitikk fra lærerhøgskole, Columbia University. Mens han var en bachelor, var han en fireårig brevvinner på varsity lightweight fotballag. Furda har nylig mottatt A. Philip Randolph-prisen for mangfold og inkludering fra studentledelse hos Penn. C. Mitchell Goldman C. Mitchell Goldman er administrerende direktør for Mid-Atlantic Dental Partners, et regionalt dental management selskap. Han er en nasjonalt rangert helsepersonell, en tidligere partner i helsepersonellpraktiseringsgruppen på Duane Morris, LLP, en helsepersonell og juridisk professor ved Thomas R. Kline School of Law ved Drexel University. Mr. Goldman fokuserte sin praksis på finans, forsikring og bedriftens aspekter ved helsetjenester. Hans klienter inkluderte helsepersonell og helsepersonell som har helseforsikringsgodtgjørelse, helsevesenets regelverk og fusjons - og anskaffelsesproblemer. Under overgangen til den rimelige omsorgsloven var Mr. Goldman en rådgiver for en rekke amerikanske senatorer på lovens flere forsikringsaspekter. Mr. Goldman er en 1980-kandidat fra Temple University School of Law, en utdannet ved University of Pennsylvania, Wharton Graduate Health Care Management Program, hvor han fikk sin M. B.A. og en utdannet av Bowdoin College hvor han fikk sin B. A. Som assisterende direktør for Wharton Leadership Program, er Dr. Anne Greenhalgh ansvarlig for utformingen og leveransen av Schoolrsquos grunnlaget for lederskap for undergraduates, Management 100: Leadership and Communication in Groups. En prisbelønt lærer, Anne, ble kåret til beste lektor i samfunnsvitenskap ved hele studentlegemet ved University of Pennsylvania i 2005. Anne har tjent som rådgiver og konsulent til en rekke akademiske institusjoner og selskaper, inkludert skoledistriktet av Philadelphia, Haverford og Bryn Mawr Colleges, Merrill Lynch og Bank of America. Catharine Hays er grunnleggende direktør for Wharton Future of Advertising Program på Wharton School. Siden begynnelsen i 2008 har hun og markedsførings professor Jerry Wind ført WFoA til å bli det ledende akademiske senteret for temaet advertisingrsquos utvikling i fremtiden, og vokser sitt globale rådgivende styre til over 80 tankeledere fra hele verden og på tvers av disipliner. Tidligere likte Catharine en 15 årig karriere som markedsdirektør ved ATampT. Kartik Hosanagar er utdannet lektor i internetthandel på Wharton-skolen og har blitt anerkjent som en av verdens 40 beste profesjonsprofessorer under 40 år. Kartiks forskningsarbeid fokuserer på internettmedier og internettmarkedsføring. Etter å ha startet sitt eget venture-støttede selskap, er han nå aktivt involvert i andre oppstart som enten en investor eller en rådgiver. Hans tidligere rådgivende og ledende utdanningskunder inkluderer Google, Nokia, American Express, Citi og andre. Og herquos nå her for å konsultere med deg hver mandag fra 5-7 PM ET. Shane T. Jensen er professor i statistikk i Wharton School ved University of Pennsylvania, hvor han har lært siden 2004. Han har utdannet en bachelor i matematikk fra McGill University i 1997, en mastergrad i Science i statistikk fra McGill Universitetet i 1999, og en Ph. D. i statistikk fra Harvard University i 2004. Dr. Jensen har publisert over femti akademiske artikler i statistisk metode for en rekke anvendte områder, inkludert molekylærbiologi, psykologi og sport. Han opprettholder et aktivt forskningsprogram for å utvikle sofistikerte statistiske modeller for evaluering av spillerens ytelse i baseball og hockey. I 2011 ble han tildelt Sports in Statistics Award for bidrag til statistikken i idrettssamfunnet av American Statistical Association. Hans arbeid har også fått medieoppmerksomhet, med artikler i Boston Globe, New York Post, Wired Magazine og andre. Professor Barbara Kahn, direktør for Jay H. Baker Retailing Center i Wharton, er en internasjonalt anerkjent ekspert på markedsføringsproblemer hvis forskning gir ledere en bedre forståelse av forbruksvalgsprosessen. Hun var medforfatter for dagligvarerevolusjonen: Det nye fokuset på forbrukeren. en bok som kronet den dramatisk forandrede supermarkedindustrien og skisserte hvordan forbrukere foretar valg i supermarkedet. I 2013 publiserte hun Global Brand Power: Leveraging Branding for langsiktig vekst. Jeff Klein er administrerende direktør for Wharton Leadership Program og er ansvarlig for å lede Schoolrsquos innsats for å skape Wharton Global Leadership Institute. Han designer og leverer ledende workshops og kurs for utøvende kunder gjennom Wharton Executive Education, og leder to ukompliserte executive kurs, Skape og lede high performing teams og The Leadership Edge: Strategier for nye ledere. Jeff står også for styringsutvalget for Lipman Family Prize, en årlig 125.000 sosial sektor pris lansert i 2011. Katherine J. Klein Katherine J. Klein er Edward H. Bowman professor i ledelsen på The Wharton School, og visekan for Wharton Social Impact Initiative, hvor hun former visjonen og strategien for sosiale konsekvensprosjekter, partnerskap, tiltak og fakultetets engasjement på Wharton. Katherine lærer sosial innflytelse, lederskap og ledelse, inkludert et MBA-kurs som studerer konflikt og endring i Rwandarsquos kapital. Hennes forskning har blitt publisert i en rekke topplister, og senterer ledelse, lag og organisasjonsteori blant annet. Sherryl Kuhlman er administrerende direktør for Wharton Social Impact Initiative, hvor hun arbeider for å integrere Wharton-samfunnet i et lokalt og globalt nettverk av sosiale bedrifter og virkningsorganisasjoner. Sherryl informeres med mer enn 10 år i sosial virkningsstyring, partnerskapsutvikling og resultatmåling. Strategisk fokus på Whartonrsquos mange sosiale virkningsinitiativer, med fokus på å skape innovative partnerskap og tilkobling av Wharton-nettverket til muligheter for å skape innvirkning i lokale og globale lokalsamfunn. Sherryl har en Ph. D. i etikk, og fikk sin MBA fra Wharton i 2001. Donald Landwirth er en seriell gründer med bred bakgrunn i programvare, infrastruktur og online markedsføring og konsulterer nå COO til Spreaker og et styremedlem i 4-Tell. Før Spreaker var han COO ved Inflection og var grunnlegger eller første C-nivå executive av fire andre ventures. I tillegg til å være rådgiver og mentor til flere entreprenører og oppstart ventures, er han vert for The Free COO på Spreaker, et show som tilbyr gratis råd for å bygge og drive et oppstartsselskap. Han har en BS i akustikk fra Purdue University og en MBA fra Wharton School. Cade Massey er professor i praksis ved University of Pennsylvaniarsquos Wharton School. Han fullførte doktorgrad ved University of Chicago og lærte ved Duke University og Yale University før han flyttet til Penn. Hans forskning fokuserer på dommen under usikkerhet, hvordan, og hvor godt, forutsier vi hva som vil skje i fremtiden. Han arbeider i krysset mellom økonomi og psykologi, tegner seg for eksperimentell forskning og ldquoreal worldrdquo data, for eksempel ansatte aksjeopsjoner, 401k besparelser og National Football League utkast. Hans forskning har ført til samarbeid i lang tid med Google, Merck og flere National Football League-franchiser, og har blitt dekket av New York Times, Wall Street Journal, Washington Post, The Economist, Atlanterhavet, ESPN Magazine, Bloomberg News og National Offentlig radio. Han har medforfattere redaktører i Wall Street Journal og New York Times. Han har utviklet Massey-Peabody NFL Power Rankings for Wall Street Journal, hvor de har blitt publisert siden 2010. Dan OrsquoMeara har vært en praktiserende advokat i over tjuefem år med stor erfaring innen arbeidssaker, arbeidsforhold og forebyggende menneskelige ressurser praksis. Han er leder av Arbeids - og sysselsettingsgruppen Montgomery McCracken, et Philadelphia-basert firma. Han er administrerende direktør i Wharton School Council for Employee Relations, og er forfatter av flere bøker og mange artikler om arbeidsrett. Professor Americus Reed er markedsføringsdepartementets eneste teoretiker for sosialitet, og fokuserer sin forskning på den rolle konsumentenes selvbegreper spiller for å veilede kjøpsbeslutninger. Han undersøker hvordan sosial identitet, sosial innflytelse, verdier, holdninger og dommer interagerer med å skape kjøpsbeslutninger og forbrukeradferd, men fra et sosialpsykologisk synspunkt. Senest studerte Professor Reed merkeidentitet ved å undersøke utløsere som fører forbrukerne til å identifisere seg med og bli lojale mot et produkt, merke eller logo. Andre nyere undersøkelser så på dommer som er knyttet til en persons identitet er praktisk talt uoverkommelige eller kvitterende, og gir ny informasjon til markedsførere om produktlojalitet. Professor Reed39s forskning har blitt publisert i videregående akademiske tidsskrifter, inkludert Journal of Consumer Research, Journal of Marketing Research og Journal of Personality and Social Psychology. Hans lærerinteresser inkluderer kurs i forbrukeradferd, markedsføringsforskning, markedsføringsledelse, organisatorisk oppførsel og sosialpsykologi. At professor Reed tok sin doktorgrad fra University of Florida, og hans MS - og BA-grader fra Georgia State University. Dr. David Reibstein er William S. Woodside Professor og professor i markedsføring på Wharton School, og har vært på Wharton-fakultetet i mer enn to tiår. Han er for øyeblikket den umiddelbare tidligere leder av American Marketing Association. Han er forfatter av syv bøker og dusinvis av artikler i store markedsføringstidsskrifter. Hans siste bok er Marketing Metrics: The Definitive Guide to Measuring Marketing Performance. og ble omtalt i Fortune som en av de åtte ldquofavorite handelshøgskolens professorer å se på. Han har konsultert for selskaper som spenner fra Fortune 500-firmaer til oppstart, inkludert Google, GE, British Airways og Royal Dutch Shell. Han var medstifter av Bizrate (Shopzilla) og på stiftelsen for And1, basketball-klærfirmaet. David Robertson er professor i praksis på Wharton School ved University of Pennsylvania. Fra 2002 til 2010 var Robertson LEGO professor i innovasjons - og teknologiledelse ved IMD i sveitsisk handelshøyskole. Før IMD var Robertson konsulent hos McKinsey Amp Company i 5 år og en leder på fire enterprise software-selskaper. I tillegg til sitt ansvar på Wharton, er Robertson en hyppig høyttaler på konferanser og fungerer som konsulent for bedrifter innen innovasjons - og teknologiledelse. Robertsonrsquos bok ldquoBrick av Brick: Hvordan LEGO revurderte innovasjonsreglene og erobret den globale leken Industryrdquo ble utgitt av Crown Business i juni 2013. Siden hans tidlige år som student ved MIT Sloan School of Management har David Robertson viet sin karriere til å utforske den store verden av innovasjon. Jenny Rooney er redaktør for CMO-nettverket på Forbes, der hun styrer innholdskritisk til beslutningstakere på toppnivå. Hun rapporterer om bransjestrender, forskning og nyheter har intervjuet hundrevis av konsernsjef og CMOs som en del av hennes pågående Forbes CMO Interview Series utviklet alumni marketing university event serien for Forbes og spiller en viktig rolle i utviklingen av temaer, innhold og programmering for Forbes CMO Practice hendelser gjennom hele året, spesielt det årlige, invitasjons-bare Forbes CMO Summit. Hun er co-vert for Wharton Business Radiorsquos ldquoMarketing Matters: CMO Spotlight. rdquo Scott Rosner er en praktiserende lektor i juridisk studiet og forretningsetikk på Wharton School og fakultetsdirektør for Wharton Sports Business Initiative. Han fungerer også som akademisk direktør i Wharton Sports Business Academy. Han lærer kurs i Sports Business Management og forhandling og tvisteløsning til bachelor - og MBA-studenter, og sportslov ved Penn Law School. Professor Rosner har ledet konsulentprosjekter med en rekke kunder både i sin rolle som fakultetsledende studentprosjektteam og som leder av Hudson Sports Consulting, et sportsrådgivende firma som tilbyr et bredt spekter av tjenester innen forretnings - og juridiske aspekter av idrettsbransjen. Rosner er hovedforfatter av ldquoThe Business of Sports, rdquo en ledende lærebok nå i sin andre utgave. En heltid medlem av Pennrsquos fakultet siden 1970, forsker Arnold Rosoff, skriver og lærer innen helse lov og politikk. Han har ledet Wharton39s avdeling for juridiske studier og ledet sitt MBA-program for ledere og Wharton Government and Business Program. Professor Rosoff, emeritus siden 2013, er seniorlærer ved Georgetown Law Schoolrsquos OrsquoNeill Institute for National and Global Health Law, en stipendiat fra American College of Legal Medicine (ACLM), og tjent i over 25 år som assisterende redaktør for ACLMrsquos Journal of Juridisk medisin. Jeremy Schwartz, CFA, er direktør for forskning på WisdomTree. Jeremy er ansvarlig for WisdomTreersquos egenkapitalindekser og overvåker forskningsdekning over egenkapitalindeksfamilien. Før han ble med i WisdomTree, var Jeremy professor Jeremy Siegel39s hovedforskningsassistent og hjulpet med forskning og skriving av aksjer for Long Run og Future for Investors. Han er også medforfatter av Financial Analysts Journal paper quote som skjedde med de originale aksjene i SampP 500quot og WSJ artikkelen quotThe Great American Bond Bubble. Quot Jeremy er utdannet av Wharton School of University of Pennsylvania og et medlem av CFA Society of Philadelphia. Professor Kenneth L. Shropshire spesialiserer seg på fagområdene sportslov og næringsliv, forhandlinger, mangfold og generell forretningslov. Han er direktør for Wharton Sports Business Initiative, og en sportsadvokat med det globale advokatfirmaet Duane Morris LLP. Shropshirersquos kunder har inkludert NCAA, National Football League, USAs olympiske komité, HockeyTech, sportsledere, forhandlingstrening for IBM, Clorox, Fannie Mae og Major League Baseball og mangfoldighetsopplæring for å komme inn i Wharton School MBA-studenter. Han er forfatteren av ti bøker fokusert på sportvirksomheten. Finans Professor Jeremy Siegel er kjent som ldquoThe Wizard of Whartonrdquo og har skrevet og forelagt mye om økonomien og finansmarkedene, pengepolitikken og rentene, og aksje - og obligasjonsavkastningen. Professor Siegel er hevdet av nesten alle Wall Street firma som konsulent og foreleser og har dukket opp på CNBC, PBS, Wall Street Week og NPR. Den femte utgaven av hans bestselgende bok Stocks for Long Run ble utgitt i 2013. Kent Smetters, professor i bedriftsøkonomi og offentlig politikk, tidligere fungerte som assisterende sekretær for økonomisk politikk ved US Treasury. Han er medforfatter av skatte - og generasjonsobalanser: Nye budsjettforanstaltninger for nye budsjettprioriteter og coedited Pensjonsutfordringen: Risikooverføringer og pensjonsinntektsinnsats. Som akademiker, gründer og tidligere regjeringens offiser fokuserer hans forskning på offentlig politikk, personlig økonomisk planlegging og bedrifts - og finansiell risikostyring. Professor Karl Ulrich, Whartonrsquos visedans for innovasjon, har mer enn 20 patenter for medisinsk utstyr, verktøy, matvarer, sportsartikler og mer. Ulrichrsquos kompetanse er i innovasjon, entreprenørskap og produktutvikling. Han er medstifter av Weiss Tech House og det integrerte designprogrammet ved University of Pennsylvania. Ulrichrsquos Xootr scooter ble anerkjent av BusinessWeek som en av de kuleste produktene fra det 21. århundre. Professor Michael Useem er direktør for senter for ledelse og forandringsledelse på Wharton School. Han underviser i MBA og Executive MBA kurs på ledelse og forandringsledelse, og tilbyr programmer om ledelse, samarbeid, styring og beslutningsprosesser for ledere i USA, Asia, Europa og Latin-Amerika. Han har presentert programmer og seminarer om ledelse og forandring med mange selskaper og organisasjoner, inkludert: American Express, Coca-Cola, Estee Lauder Companies, National Football League og US Department of Justice. Useem er forfatteren eller medforfatteren av flere bøker, inkludert Boards that Lead og The Leaderrsquos Checklist. Jeff Voigt er leder av Medical Device Consultants i Ridgewood, NJ, et firma dedikert til å sikre riktig dekning og betalingspolitikk for medisinsk teknologi selskaper (hovedsakelig tidligere stadium) og forsikringsselskaper. Hans ekspertise inkluderer også helsepersonellanalyse, kostnadseffektivitetsanalyse og bevisvurderinger, og han har hjulpet bygge flere bedrifter fra første etasje til svært lønnsomme organisasjoner ndash som alle til slutt ble solgt til større organisasjoner. Hans utdannelse inkluderer: en bachelorrsquos grad fra University Vermont, en mastergrad i offentlig helse fra Columbia University, og en Master of Business Administration fra Wharton School, klasse 1985. Jeff nylig fungerte som president for Wharton Healthcare Management Alumni Association (WHCMAA) og var på WHCMAAs styre fra 2010-2015. Han er fortsatt aktiv i WHCMAA og med frivillige stillinger i byen Ridgewood, NJ. Kevin Werbach er en lektor i juridiske studier og forretningsetikk på Wharton School og grunnleggeren av Supernova Group, en teknologianalyse og konsulentfirma. Som ledende ekspert på virksomheten, politikken og samfunnsmessige implikasjoner av nye Internett - og kommunikasjonsteknologier, ledet han ledelsen av Federal Communications Commission for Obama-Biden Transition Project. Under Clinton-administrasjonen fungerte han som advokat for ny teknologipolitikk ved FCC og forfatter Digital Tornado, den første omfattende analysen av implikasjonene til Internett. Kevin er forfatteren av boken For the Win: Hvordan spilltanke kan revolusjonere virksomheten din. Professor Wind er internasjonalt kjent for banebrytende forskning i organisatorisk kjøpsadferd, markedssegmentering, konjunktanalyse og markedsføringsstrategi. Han konsulterer med store firmaer over hele verden, gir ekspertbevis i mange immaterielle og antitrust-saker, og har forelest på over 50 universiteter over hele verden. Han er en vanlig bidragsyter til den profesjonelle markedsføringslitteraturen, med 22 bøker og mer enn 250 artikler om markedsføringsstrategi, markedsundersøkelser, nytt produkt og markedsutvikling, forbruker - og industriell kjøpsadferd og internasjonal markedsføring. Abraham (Adi) Wyner Abraham (Adi) Wyner er professor i statistikk ved Wharton School ved University of Pennsylvania. Han er for tiden direktør for bachelorprogrammet i statistikk. Professor Wyner fikk sin B. S. i matematikk ved Yale University og hans Ph. D. i statistikk ved Stanford University. Han ble med i Wharton-fakultetet i 1999. Dr. Wyner har publisert mer enn 40 artikler i et bredt spekter av forskningsområder, inkludert informasjonsteori, sannsynlighet og stokastiske prosesser, maskinlæring og teoretisk statistikk. Professor Wynerlsquos arbeider som anvendt statistiker spesialiserer seg på anvendelse av maskinlæringsmetoder til analyse av komplekse datasett. Spesielt utforsker arbeidet hans forbindelsene mellom sannsynlighetsmodeller i strukturerte eller sekvensielle innstillinger. Hans metoder er spesielt nyttige for store datasett. Han har jobbet mye i bruk av statistikk til studiet av klimaendringer og søvnmedisin. Pratyusha Yalamanchi er en fjerde år M. D.M. B.A student og 21st Century Full Education Merit Scholar ved University of Pennsylvania School of Medicine og Wharton School. Hun har bakgrunn i oversettelsesforskning og i medisinsk skole, hun har jobbet ved Penn Center for Helsearbeidere for å støtte høyrisikopasienter i overgangen fra ambulant utskrift til poliklinisk pleie og for å redusere 30-dagers tilbaketakspriser. She graduated magna cum laude from Harvard College in 2013 with an A. B in Human Evolutionary Biology and minor in Visual and Environment Studies (Studio Art). Irina Yuen is the Senior Associate Director of Wharton Entrepreneurship at Wharton, where she earned her MBA. An experienced online media, technology, and non-profit professional, her career in Silicon Valley has included a range of entrepreneurial, operational, and leadership roles, including as a member of CBS MarketWatchrsquos (acquired by Dow Jones) founding management team. In 1991, Irina co-founded Minds Matter, an educational non-profit organization that continues to thrive and serve youth nationwide. Laura Zarrow is the Senior Director of Wharton People Analytics, and has spent her career implementing innovations to advance the strategic goals of educational institutions and diverse learners alike. Having built Wharton39s Lifelong Learning program as a member of Wharton39s Innovation Group, she is now working with Professors Adam Grant and Cade Massey to develop Wharton39s People Analytics Initiative and its ground-breaking work in evidenced-based management. Prior to her time at The Wharton School, Laura served as the Dean of the Lyme Academy College of Fine Arts and the Associate Provost at the The University of the Arts. Laura holds a BFA from the University of the Arts and an MSEd from the Graduate School of Education at the University of Pennsylvania. She is a devoted swimmer, an exuberant cook, and the proud mother of a spirited teen-age feminist. Randi Zuckerberg is the New York Times best-selling author of quotDot Complicatedquot and childrenrsquos book quotDotquot, founder and CEO of Zuckerberg Media and Editor in Chief of the digital lifestyle site Dot Complicated. Randi is also a television producer and appears regularly on CNBC, NBCrsquos TODAY and KATIE. As an early executive at Facebook, Randi created and ran the social media pioneer39s marketing programs. She led the company39s U. S. election and international politics strategy and created Facebook39s live streaming video capability during the 2008 Presidential Inauguration. Randi was nominated for an Emmy Award in 2011 for her innovative coverage of the 2010 mid-term elections that integrated online and TV coverage in unique formats. Since starting Zuckerberg Media, Randi has produced shows and digital content for PayPal, the Clinton Global Initiative, Cirque du Soleil, The United Nations, Bravo and Condeacute Nast, with many other projects in the works. Nick Ashburn is the Director of Special Projects for Impact Investing at the Wharton Social Impact Initiative, where he provides direction for new and existing research, engagement, and training initiatives in impact investing. Nick has worked on projects with the Ford Foundation, IDEO. org, the US Department of State, USAID, and has taught social entrepreneurship at the LBJ School of Public Affairs at the University of Texas at Austin and lectures in the School of Social Policy amp Practice at Penn. Nick also holds a masterrsquos in international educational development from Penn GSE. Sandra Maro Hunt joined the Wharton Social Impact Initiative in August 2013 as the Senior Manager of Social Impact. She brings both for-profit and nonprofit experience to this role, where she works with the WSII team and stakeholders to manage and develop existing and new initiatives. Sandi is passionate about exploring the tools that Wharton, and the Penn community as a whole ndash students, alum, faculty, the university ndash bring to bear in creating social impact, and about building out best practices and programs with those learnings. Bob Lane is a host of the Real Estate Hour and is a partner at the law firm of Stevens amp Lee, practicing commercial real estate law, and is an Adjunct Professor teaching Real Estate Law and Transactions at the Wharton School. He is nationally recognized in all aspects of commercial real estate development, acquisitions and financing, with over 30 years of experience representing a wide variety of companies, large and small, in diverse industries, as well as major real estate developers, syndicators and REITs. He lectures and writes extensively on such subjects as commercial leasing, zoning and land use, boundary law, real estate taxation, real estate development and the negotiation and structuring of international transactions. Dr. Dawn Graham is a Career Expert, Licensed Psychologist, and former Corporate Recruiter who has worked across North America and abroad in several global organizations in consulting, coaching and talent management roles for the past 20 years. As the current Career Director for the MBA for Executives program at The Wharton School in Philadelphia, Dawn coaches some of the worldrsquos most successful business leaders on making strategic career changes, building professional brands, creating stellar networks, and negotiating competitive compensation packages. Dawn has served as Adjunct Faculty at the University of Denver in Colorado, earned her SPHR certification in 2002, and is also a Certified Personal Trainer. Featured Radios Our best-selling radio makes satellite radio simple to install and enjoy all your favorite tunes and entertainment. Our most advanced technology and features create the ultimate SiriusXM listening experience in or out of your vehicle. Easy installation and intuitive design lets you hear Sirius satellite radio through your vehicle. Customize your listening experience with the this dock amp play Sirius satellite radio for your vehicle and beyond. Featured Radios Customize your listening experience with the this dock amp play Sirius satellite radio for your vehicle and beyond. Easy installation and intuitive design lets you hear Sirius satellite radio through your vehicle. Our best-selling radio makes satellite radio simple to install and enjoy all your favorite tunes and entertainment. Our most advanced technology and features create the ultimate SiriusXM listening experience in or out of your vehicle. Featured Radios Our best-selling radio makes satellite radio simple to install and enjoy all your favorite tunes and entertainment. Our most advanced technology and features create the ultimate SiriusXM listening experience in or out of your vehicle. Easy installation and intuitive design lets you hear Sirius satellite radio through your vehicle. Customize your listening experience with the this dock amp play Sirius satellite radio for your vehicle and beyond. Featured Radios Customize your listening experience with the this dock amp play Sirius satellite radio for your vehicle and beyond. Easy installation and intuitive design lets you hear Sirius satellite radio through your vehicle. Our best-selling radio makes satellite radio simple to install and enjoy all your favorite tunes and entertainment. Our most advanced technology and features create the ultimate SiriusXM listening experience in or out of your vehicle. These radios need to be purchased with an included kit amp they require a subscription. Offer Details. Buy an eligible radio from our online store in combination with a new subscription for that radio by 12312017 11:59 PM ET to get the discount posted. Fees and taxes apply. You must pay with a credit card. Your subscription will begin either 7 days after the ship date on your packing slip, or when you call to activate the radio (whichever occurs first). If you do not keep that radio activated on a paid subscription plan for at least 6 consecutive months, you will be charged a 50 early termination fee . The subscription plan you choose will automatically renew thereafter and you will be charged according to your chosen payment method at then-current rates. To cancel you must call us at 1-866-635-2349. See our Customer Agreement for complete terms at siriusxm. All fees and programming subject to change. This offer cannot be combined with any other. Limit 2 radios per household. Offer Details. Buy the Onyx EZ with Vehicle Kit from SiriusXM by 12312017 11:59 PM ET in combination with a new subscription for that radio and the radio is on us (a 69.99 savings). Fees and taxes apply. You pay shipping and processing costs for the radio. Credit card required at time of purchase. Your subscription will begin either 7 days after the ship date on your packing slip, or when you call to activate the radio (whichever occurs first). If you do not keep that radio activated on a paid subscription plan for at least 6 consecutive months, you will be charged a 50 early termination fee . The subscription plan you choose will automatically renew thereafter and you will be charged according to your chosen payment method at then-current rates. To cancel you must call us at 1-866-635-2349. See our Customer Agreement for complete terms at siriusxm. All fees and programming subject to change. This offer cannot be combined with any other. Must be a current subscriber to accept this offer. Limit 2 radios per household. Our best-selling radio makes satellite radio simple to install and enjoy all your favorite tunes and entertainment. 69.99 without a subscription Offer Details. Buy an eligible radio from our online store in combination with a new subscription for that radio by 12312017 11:59 PM ET to get the discount posted. Fees and taxes apply. You must pay with a credit card. Your subscription will begin either 7 days after the ship date on your packing slip, or when you call to activate the radio (whichever occurs first). If you do not keep that radio activated on a paid subscription plan for at least 6 consecutive months, you will be charged a 50 early termination fee. The subscription plan you choose will automatically renew thereafter and you will be charged according to your chosen payment method at then-current rates. To cancel you must call us at 1-866-635-2349. See our Customer Agreement for complete terms at siriusxm. All fees and programming subject to change. This offer cannot be combined with any other. Limit 2 radios per household. Offer Details. Buy an eligible radio from our online store in combination with a new subscription for that radio by 12312017 11:59 PM ET to get the discount posted. Fees and taxes apply. You must pay with a credit card. Fees and taxes apply. You pay shipping and processing costs for the radio. Your subscription will begin either 7 days after the ship date on your packing slip, or when you call to activate the radio (whichever occurs first). If you do not keep that radio activated on a paid subscription plan for at least 6 consecutive months, you will be charged a 50 early termination fee. The subscription plan you choose will automatically renew thereafter and you will be charged according to your chosen payment method at then-current rates. To cancel you must call us at 1-866-635-2349. See our Customer Agreement for complete terms at siriusxm. All fees and programming subject to change. This offer cannot be combined with any other. Must be a current subscriber to accept this offer. Limit 4 radios per household. Our most advanced technology and features create the ultimate SiriusXM listening experience in or out of your vehicle. 99.99 without a subscription Offer Details. Buy an eligible radio from our online store in combination with a new subscription for that radio by 12312017 11:59 PM ET to get the discount posted. Fees and taxes apply. You must pay with a credit card. Your subscription will begin either 7 days after the ship date on your packing slip, or when you call to activate the radio (whichever occurs first). If you do not keep that radio activated on a paid subscription plan for at least 6 consecutive months, you will be charged a 50 early termination fee. The subscription plan you choose will automatically renew thereafter and you will be charged according to your chosen payment method at then-current rates. To cancel you must call us at 1-866-635-2349. See our Customer Agreement for complete terms at siriusxm. All fees and programming subject to change. This offer cannot be combined with any other. Limit 2 radios per household. Offer Details. Buy the Stratus 7 with Vehicle Kit from SiriusXM by 12312017 11:59 PM ET in combination with a new subscription for that radio and the radio is on us (a 79.99 savings). Fees and taxes apply. You pay shipping and processing costs for the radio. Credit card required at time of purchase. Your subscription will begin either 7 days after the ship date on your packing slip, or when you call to activate the radio (whichever occurs first). If you do not keep that radio activated on a paid subscription plan for at least 6 consecutive months, you will be charged a 50 early termination fee . The subscription plan you choose will automatically renew thereafter and you will be charged according to your chosen payment method at then-current rates. To cancel you must call us at 1-866-635-2349. See our Customer Agreement for complete terms at siriusxm. All fees and programming subject to change. This offer cannot be combined with any other. Must be a current subscriber to accept this offer. Limit 2 radios per household. Easy installation and intuitive design lets you hear Sirius satellite radio through your vehicle. 79.99 without a subscription Offer Details. Buy an eligible radio from our online store in combination with a new subscription for that radio by 12312017 11:59 PM ET to get the discount posted. Fees and taxes apply. You must pay with a credit card. Your subscription will begin either 7 days after the ship date on your packing slip, or when you call to activate the radio (whichever occurs first). If you do not keep that radio activated on a paid subscription plan for at least 6 consecutive months, you will be charged a 50 early termination fee. The subscription plan you choose will automatically renew thereafter and you will be charged according to your chosen payment method at then-current rates. To cancel you must call us at 1-866-635-2349. See our Customer Agreement for complete terms at siriusxm. All fees and programming subject to change. This offer cannot be combined with any other. Limit 2 radios per household. Offer Details. Buy an eligible radio from our online store in combination with a new subscription for that radio by 12312017 11:59 PM ET to get the discount posted. Fees and taxes apply. You must pay with a credit card. Fees and taxes apply. You pay shipping and processing costs for the radio. Your subscription will begin either 7 days after the ship date on your packing slip, or when you call to activate the radio (whichever occurs first). If you do not keep that radio activated on a paid subscription plan for at least 6 consecutive months, you will be charged a 50 early termination fee. The subscription plan you choose will automatically renew thereafter and you will be charged according to your chosen payment method at then-current rates. To cancel you must call us at 1-866-635-2349. See our Customer Agreement for complete terms at siriusxm. All fees and programming subject to change. This offer cannot be combined with any other. Must be a current subscriber to accept this offer. Limit 4 radios per household. Customize your listening experience with the this dock amp play Sirius satellite radio for your vehicle and beyond. All Access Listen Anywhere
Comments
Post a Comment